wtorek, 4 listopada 2014

Hello, world

Cześć i czołem.

Zdaję sobie sprawę,ze tego typu blogów jest w internetach w 3D, albo i jeszcze więcej.

Więc po co to wszystko?
Bo tak. 
Żeby zdjęcia różnych wytworów nie walały się po dysku. Być może komuś się uwidzi mieć rzecz do podobną do tej ze zdjęcia. 
Nie mam ryjbuka. I mam się całkiem dobrze:) DeviantArt już dawno nie działa, hasło zapomniane i zgubione. Więc jedyną drogą by coś pokazać, jest ten oto kulejący jeszcze stwór. 
Być może ktoś ma spojrzenie na przedmioty podobne do mojego, lubi otaczać się fajnymi, ładnymi rzeczami.
Lubi dawać starym gratom i szmatom nowe życie. 
Tytułem wstępu, to chyba tyle. 
Mam nadzieję,że nie stracę zapału i blog będzie się kulał.



Pozdrawiam,


Buzzgrow (przeczytaj sobie to na głos ^^)

1 komentarz:

  1. Brawo Skowi!!! Ja już jestem zainteresowana śledzeniem Twojej artystycznej działalności tu!!:) Hana

    OdpowiedzUsuń