wtorek, 6 stycznia 2015

Hou! Hou! No.

Cześć i czołem!

Święta, święta i już po. Szkoda.

Troszeczkę spóźniony post, bo miało być świątecznie, ale właściwie dziś mamy 6 stycznia, czyli Święta u prawosławnych. Wiele się nie spóźniłam. :)

Chciałam zaprezentować świąteczną kartkę ukleconą na szybkensa dla pewnego małego, sympatycznego chłopca mieszkającego w Irlandii, jako dodatek do prezentu. :)
Wybór padł na Grumpy Cata. Kto nie kocha Grumpy Cata?!

Użyłam grubego papieru typu Canson, kartki z papieru do drukarki typu Auchan (sic!), kredek, mazaków i cienkopisów oraz ołówków o różnej twardości.
Czekam niecierpliwie, czy obdarowanemu się spodoba. Mam nadzieję że tak :)
A tak wygląda kartka.


                                           Przy oświetleniu czaderską mini lampką :)

Niestety na dole zwinął się róg podczas przyklejania i troszeczkę to widać :( 
Mam nadzieję, że całościowo kartka zostanie aprobowana :D





Pozdrawiam ciepło,

Buzzgrow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz